Nu var det länge sen jag skrev...

Elliot går nu hela tiden, enda gången han kryper är när han ser någonting han vill till som ligger nära på golvet, eller när han trotsar. Det hör till vardagen nu med trots men jag tycker ändå det går skapligt bra. Han har väl kommit in i en fas där han bara vill sova i famnen och mellan mig och Anton i sängen. Tror det är delvis för att jag jobbar och dels för att han lärt sig gå.

Idag tänkte vi gå till lekparken vid 16 tiden men kunde inte hitta några av Elliots skor så vi gick till skoaffären istället och köpte ett par "foppatofflor" för 100:-. Tyckte det var billigt och bra. De hade i vuxenstorlekar med för 125 :- men fanns inte i min storlek :( Någon som vet vart man kan hitta foppa till en billig peng?

Nej nu ska jag spela mitt sims3 som jag fick av Anton härom dagen (tidig födelsedagspresent) Det är super kul :)

Kommentarer
Postat av: Veronica Rubensson

Kul att han går! Klart att han reagerar på att du jobbar nu men det är bra mysigt att ha dem sovande mellan sig med :) Har saknat dina inlägg

2009-06-09 @ 20:52:32
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0