Bilder

Laddade in lite bilder från mobilen nyss... Blev inte så skarpa bilder men ändå bilder...


Pojken med tungan



Ser ut som han är sminkad :)


Nyvaken och mys med mamma i myshörnan.


Charmtroll


Ammar


Ännu en bild på ett charmtroll


Potträning


Potträning


Men nu används ju blöjan igen... kanske på fel ände men det har ju nästan samma effekt.


Mammas charmör


Hjälpte mamma att baka kladdkaka. Det var roligt men framför allt gott att få äta smet efter.


På babysången förra måndagen blev Elliot trött.


Han fick sova på en matta medans vi mammor fikade.


Pojken med den böjbara tungan


Och vi avslutar med en gungbild.

Kommentarer
Postat av: Viola

Sv: Oj, visste inte att sådana brustabletter kunde vara farliga.. men det står inget på förpackningen om att de skulle vara det. Fast jag vågar inte ta dom nu ifall de ändå är det.

Ja man får ju en del biverkningar av järntabletter, blir inte så bra i magen av dom och mår illa också. Jag har slarvat med att ta dom en del, fast jag har mycket bra värden ändå som tur är.

2009-03-25 @ 13:01:12
URL: http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: sandra, mamma till thea

nee du väljer väl det själv sa bara vad jag tyckte. då är det ju värre att du ger honom smet från kladdkaka i så fall.

2009-03-25 @ 13:19:31
URL: http://sallbelal.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilka fina bilder på en fin kille

Veronica

2009-03-25 @ 19:49:53
URL: http://larubsson.se
Postat av: Viola

Sv: ja, fast förhoppningsvis så är det inte många dagar kvar jag behöver ta de där tabletterna, kanske kan stå ut den lilla tiden såvida det inte blir värre.



Hon från Trygg Hansa gav oss en blankett där man kunde jämföra de olika försäkringsbolagens priser och vad de täckte upp för, och det var ju bra. Ska kolla lite på den innan jag bestämmer mig, troligtvis blir det iaf någon av de billigaste alternativen:)

2009-03-25 @ 20:40:06
URL: http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: Maria med Filip

Så söt han e asså! Han har verkligen förändrats från bebis till barn nu!! Sötnosen! =)

2009-03-25 @ 22:32:00
Postat av: Anonym

ammar du fortfarande??!?!?

2009-03-26 @ 07:04:23
Postat av: Karro

Hehe Elliot såg varken döende ut av att sitta på pottan eller käka smet från kladdisen :-)



Ammningsbilden såg helt tokmysig ut :-)!



2009-03-26 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0