Elliot börjar lära sig mer och mer...

Den senaste tiden händer det ju så mycket med Elliot.
För några veckor sedan upptäckte vi att han kan placera ringar på en sån där stapelleksak. Det gör han helt galant :)
Igår började han dessutom göra det jobbigt för mig att sitta vid datorn. Han trycker nämligen ut cd enheten hela tiden så man får sitta och trycka in den hela tiden. Men Anton sa att man kan justera så det bara går att öppna i från datorn istället för att trycka på knappen. Anton får fixa det för jag kan inte sånt. (Vad skulle man göra utan en karl i huset?)

Jag tror att Elliot säger "Hej" nu också. Men jag är inte helt säker. Det kan vara nej eller bara nått annat med... han kryper i alla fall runt och säger "eeej" hela tiden hihi :)

Snart går han helt själv också. Håller man bara i en hand så rusar han fram som blixten själv. men så fort man släpper så slänger han sig ner :) Han står även själv ibland. Men bara när han glömmer av sig själv. Han brukar stå mot soffan, släppa händerna och vinka eller klappa dem sen så lutar han sig inte längre. Härom dagen stod han även på golvet i badrummet 10-15 sekunder innan han förstod att han stod så då satte han sig ner.

Pottningen går inte så bra just nu, han känner inte för att sitta där på utan vill häldre leka runt på golvet naken. Fine with me! Han visar ju själv vad han vill och det gör mig så stolt. 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Glömde skriva, Lycka till med jobbsökandet! Vad duktig Elliot är. Snart får du jaga honom!

2009-03-27 @ 12:14:14
URL: http://larubsson.se
Postat av: Maria med Filip

Vilken duktig kille. Snart knatar han runt där hemma med en väldans fart, då kommer du inte hinna med. Hihi.. Ha det..

2009-03-28 @ 22:11:09
URL: http://marko0filip.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0