Fredag...

Idag ska jag till arbetsförmedlingen. Hoppas de kan hitta nått jobb till mig... Haha nej nu ska jag inte hoppas för mycket. Klart att de inte har. Ska träffa Anton på hans skola kl 12:40 då han slutar och ta en fika i cafeterian tills kl 13:00 då jag ska vara på mötet. Arbetsförmedlingen ligger nämligen i samma byggnad som cafeterian på hans skola gör. Hoppas att Emmy gör oss sällskap med.

Sen ska vi åka in till Linköping. Mamma ska få vara barnvakt till Elliot medans jag och Anton (och kanske en klasskompis till Anton) åker till tornby. Det är så jobbigt att konka Elliot och vagn i och ur bilen hela tiden, så kanske vi kan passa på att köpa födelsedagspresenter till honom också. Dessutom så vet jag ju hur mycket mamma saknar Elliot. De träffas ju nästan bara en gång i veckan så jag kännde att mamma och Elliot behöver nog lite gos de med. Elliot har i alla fall jätte roligt med henne. :)

Hoppas att vi hinner träffa pappa lite med också. Men jag tror inte vi stannar så länge tyvärr...

Fast på söndag ska vi dit och prata och planera till vår sälenresa. :) Kul!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul med en Sälenresa!

2009-03-27 @ 12:12:51
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0