Fullspäckad dag!

Idag har jag haft saker att göra hela dagen.

Fick först en sovmorgon. Vaknade dock 15 minuter efter mina pojkar gått upp av att vår kisse kom och gosade  med mig på det sättet hon hela tiden gjorde när jag var gravid. Det var så mysigt så vi låg och gosade i en kvart innan jag traskade upp.

Satt vid datorn ett tag och tvättade sedan en maskin tvätt. Anton åkte till Emmy och pluggade och handlade på vägen hem.
Jag började med maten så fort han kom hem, det blev korv med stuvad blomkål. Nu blev du väl avundsjuk pappa? haha

Under tiden det stod på spisen bakade jag två limpor med jättegott bröd. Recept finns här!

Lite senare kom jag även på att jag ville baka bullar så nu har vi det också. Gjorde super stora bullar, hälften var kardemumma och den andra halvan var kanel... Blev jätte gott om jag får säga det själv. Finns det kanske någon som vill komma över på en liten fika i veckan?

Elliot vaknade för ungefär en timme sedan och ville inte somna om. Så nu sitter han här på golvet och dricker lite välling. Nyss läste jag två böcker för honom och så har vi busat massor...

Ha det bäst kramar Lynn!

Kommentarer
Postat av: Maria med Filip

Så duktig du är!! :)

2009-03-01 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0