Godnatt i stugan!

Nu ska jag lägga mig och sova.
Nu är i alla fall köket klart. Målade det sista idag och nu står bord och stolar på plats igen och gardinen hänger där den ska.
Känner mig riktigt nöjd med köket nu. Får bli en bild på det imorgon tror jag allt.

Imorgon blir det klapp och klang kl 14 och så ska jag och Elliot ha en liten städdag tänkte jag. Elliot får stöka till och jag städa... Det är lite roligt egentligen. Man lägger ganska mycket tid på att hänga tvätt. Det är nämligen så att man får ofta hänga samma plagg tre gånger för Elliot är ju så duktig och hjälper mig. Han hjälper mig med tvätten nästan varje dag nu. Fast bara att tömma maskinen och dra ner det upphängda från tvättlinorna. Stoppar jag in ett plagg i maskinen så plockar Elliot ut det och så håller det på tills jag får flytta på honom. Det blir dock lite mer effektivt när det ska ut maskinen för då får jag antingen ett plagg i handen från honom eller så får jag plocka på golvet. Men han är så duktig.

Nu har han sovit hela kvällen och jag ska göra honom sällskap och nanna kudden nu.

Har ni några städtips att dela med er av?

Kramar från oss alla!

Kommentarer
Postat av: Viola

Tack för gratulationerna!

Ja förlossningar är verkligen speciella upplevelser! Även om det ju gör sjukt ont så är det ingen big deal i slutändan när man väl fått sin bebis:)

2009-04-02 @ 21:41:24
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0