Kär!

Idag känner jag mig helt kär i allt! Solen lyser och det är vår :) Kan knappast vänta tills Elliot har vaknat från sin tupplur så han kan äta och vi kan gå ut! Sen kl 14 ska vi på klapp och klang. Elliot tycker ju att det är så roligt med de lite större barnen. Hoppas att jag kan hitta några nya vänner också. Har ju bara varit där en gång innan och man pratade ju med lite folk men det är ju inte jätte lätt att komma in i konversationer med folk som redan känner varandra sedan tidigare.

Åh jag är så glad idag!! :) :) :)

Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan igen och ta det lite lugnt innan jag ska iväg... Man behöver den lilla vilopausen när Elliot sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0