Målat köket...

Idag skulle jag följa Anton till skolan vid 13 men det blev stressigt så han gick själv. Någon minut senare traskade Elliot och jag ner på stan och köpte målarfärg till köket. Vi gick till församlingshemmet sen där vi sjöng och busade. Gick hem, lämnade av Elliot och sen gick jag till bilskolan för att gå på en riskutbildning. Det mesta vet man ju sen tidigare när man fått vara med på "don´t drink and drive" med skolan och även från teorin men det är nog väldigt bra att de utför en sådann utbildning som denna. Det började vid 16:30 och höll på till 20:00 och jag gäspade nästan hela tiden. Inte för att det var tråkigt utan för att jag sovit så dåligt de sista nätterna. När jag kom hem satte jag dock igång och började måla. Antingen är det klart nu eller så får det bli ett lager till imorgon.

Jag tror dock att det blir bra. Elliot och Anton ligger och sover på soffan. De är såå söta. :) Men ska straxt väcka Anton så vi kan lägga oss i sängen istället.

Godnatt godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0