Måndag

Det blir ingen fika på onsdag. Men idag ska jag i alla fall ner på baby öppet i Mjölby. Det kommer bli kul. Hoppas att My också kommer dit. :) Tänkte att jag följer Anton till skolan, går ner på stan och hämtar ut förlovningsringen (tror den är klar nu) och sen går till baby öppet.

Jag lämnade ju in min ring på förminskning i februari men när jag hämtade ut den var den fortfarande för liten så jag fick lämna in den igen så nu ska den förhoppningsvis vara lagom. Tror att det var i fredags eller nästa fredag som jag kan hämta ut den. Får kika på kvittot jag fick men orkar inte det nu.

I eftermiddag ska jag dessutom sätta mig och plugga teori. Inge kul att läsa men man måste ju... Hoppas att jag kan stänga in mig i vardagsrummet så Anton och Elliot sitter i datorrummet eller att de går hem till farmor och farfar ett tag så jag får lite tid för läsningen. Blir ju ganska svårt annars...

Nej nu ska jag och Anton kolla på första avsnittet på Prison break sässong 3 :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

oj blev visst ingen fika :P Kommenterade tidigare inlägget innan jag läst detta.

2009-03-09 @ 19:22:10
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Hej, vet du att det finns ett jättebra dataprogram att träna teori på? Road Quiz heter det



Kram Veronica

2009-03-09 @ 22:20:26
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0