Mjölkstockning

Blev inget inlägg skrivet igår. Satt inte vid datorn alls. Jag har nämligen fått mjölkstockning så jag låg hela dagen i soffan med värk och feber. Usch vad jobbigt det var, kunde ju inte ta hand om Elliot ordentligt för jag hade typ ingen koll på nått. Anton var bara i skolan två timmar och en av de timmarna sov Elliot så jag hade ju verkligen tur...

Idag har jag börjat få bukt på stockningen. Jag har pumpat och pumpat hela långa dagen (nästan) så nu är det bättre i alla fall. Har ingen feber men äter värktabletter då det gör så ont. Har dessutom ont i höfterna idag med... Men jag slipper ju febern i alla fall :)

So long!

Kommentarer
Postat av: Viola

Ajdå, hört att sånt där gör riktigt ont:/ Hoppas du blir bättre snart:)

2009-03-16 @ 23:32:15
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0