Mor och far...

Idag har vi varit hos mina föräldrar och ätit pizza och planerat inför sälenresan.
Det ska bli riktigt roligt att åka dit.

Efter vi var hos dem så åkte jag och Anton till skopunkten och lämnade tillbaka mina skor som gått sönder plus att vi köpte tre par nya skor. Två par till mig och ett par till Elliot. Sen hämtade vi Elliot hos mamma och pappa (han sov när vi skulle åka och vi ville inte väcka honom) men så ville jag att Elliot skulle testa sina nya skor men de var för små så vi får åka tillbaka och byta någon dag. Köpte strl 20 men han har för tjocka fötter, på längden var de okej men han kom inte i dem pga tjockleken.

Vad har era barn för storlek på skor och hur gamla är de?

Har inte så mycket mer att skriva just nu men kan berätta att jag igår sydde en gardin och en stolsdyna, sen tog tyget slut haha... Lägger upp en bild sen.

Nu ska jag byta blajjan på Elliot och sätta på honom en pyjamas sen ska han och jag sätta oss i soffan och mysa framför "vårt bröllop i era händer". Jag blir så snyftig av det... Längtar tills vårt bröllop men vill ha lite mer pengar så man kan bjuda hela släkten och göra någonting riktigt fint av det :)

So long! Kramar Lynn

Kommentarer
Postat av: Viola

Tack :) Ja allt gick jätte bra! Han föddes i vecka 38+5. En vecka innan BF.

2009-03-29 @ 21:25:32
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0