Städtips!

Jag vill bara dela med mig av mitt främsta städtips. Våtservetter!
Kan tänka mig att de flesta föräldrar redan har upptäckt hur lätt det är att få bort smuts med våtservetter.
Det gör ju dock att man funderar på vad det är för någonting som man tvättar sin bebis rumpa med, men Elliot har aldrig reagerat på de vi använder. Han har reagerat på något märke vi köpte en gång och efter det håller vi oss till samma eller liknande märken.

Jag har i alla fall storstädat i köket ikväll. Elliot har hjälpt mig lite... Han vaknade vid 22 tiden och vägrade att somna om så han fick leka med lite pantflaskor och äta banan i köket medan jag städade. Måste dock dammsuga där inne men kände att det var lite sent att slänga fram dammsugaren när klockan började närma sig tolv.

Nu sover i alla fall skrutten och det är dags för mig och Anton att knata i säng...

*gäääsp* Godnatt alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0