Tisdag

Idag är Elliot sjuk... Trodde att han var på bättringsvägen men grät konstant mellan 10 tiden igårkväll tills ett tiden... Han har ont och har hosta, snorig och gränsen till feber så det blev ingen föräldrautbildning idag. Kommer nog inte gå dit nått mer heller. Känner mig inte så road av det längre. På torsdag blir det ingen öppen förskola heller för det orkar jag inte.

Imorgon där emot om Elliot mår bra ska vi på klapp och klang (småbarnssång) kl 14:00 i försmalingshemmet. Elliot börjar bli lite för stor för babysång nu känner jag. Han vill krypa omkring och leka med de andra barnen. Igår på babysången pratade vi med två mammor med barn på 13 månader, den ena familjen skulle på klapp och klang imorgon så vi kom överens om att vi följer med... Där är det tydligen både sång och instrument och sådär... Tror att Elliot kommer tycka det är roligare...

Idag ska jag övningskora... det ska nog gå bra :)

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

jaha så du kommer inte mer överhuvudtaget eller?

2009-03-10 @ 15:31:03
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0