Torsdag!

Idag lämnade jag av Elliot hos hans farfar kl 10:20 och sen skjutsade Anton mig till körskolan. Där satt jag och läste tills kl var 10:55 ungefär (hade tid kl 10:40 men hon har aldrig varit i tid innan heller så jag blev inte förvånad).

Efter körningen ringde jag min svärfar och han berättade att Elliot sov så jag traskade hem och satte mig på soffan och tog lite egentid. Jag hade nästan glömt vad det var ;)

Kl 12:30 gick jag hem till svärfar och gosade med min son och pratade med Sverre. Trevligt värre :)
Anton kom straxt efter och vi ungicks allesammans ett tag.
Vi gick hem men efter bara några timmar gick vi tillbaka då det ryktades om att det skulle bli våffelfika där.
Mums filibabba!

Nu är vi precis hemkomna. Det är skönt. Borde städa lite faktiskt, men orkar inte nu... Håller på med en önskelista till Elliot istället...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0