Bilder


Elliot råkade peta sig i ögat i morse. Då blir man lite ledsen.


Jag önskar att denna bild hade blivit lite skarpare då jag tyckte den var så söt.


Mamma vill ha en puss!


På våffeldagen åt vi dessa goda...


Elliot tyckte det var jätte gott med våfflor.


Roligt hade vi också


Mammas fining


Man måste ju fota det coola mjölkpaketet. Släckte ni under earth hour? Det gjorde jag, men tände direkt för jag är mörkrädd och Anton var inte hemma... Jag vågade helt enkelt inte haha, vadå mespropp?


Gott med en smörkviv full med räkost...


En bild på gardinerna som jag sytt, färgen är dock inte riktigt rätt...


Stolsdynan jag sytt. Rätt färg här i alla fall... Nu är dock tyget slut så jag
måste köpa nytt för att kunna föra dynor till de andra stolarna med.



De nya skorna...


Igen


De andra nya skorna


Killarna leker med bilbanan på klapp och klang


Slut med bilder för idag!

Tack för besöket!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilka fina bilder på E! Jättefint tyg, vad duktig du är att sy

2009-03-30 @ 14:02:51
URL: http://larubsson.se
Postat av: Gina

Vad duktig du är!

2009-03-30 @ 21:08:03
Postat av: Kent

Jättefina gardiner och skor och stolar.

Jag har inte ens sett möblerna som ni har i köket.

Ha det fint.

2009-03-31 @ 16:57:37
URL: http://kentoingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0