Åh vad det har varit full rulle här...

Jag har inte haft tid alls att sitta vid datorn och blogga, känner mig helt slut. Somnar tidigt på kvällen och orkar inte sitta vid datorn så mycket.

Elliot är sjuk också så jag kan inte bara gå och sätta mig för han vill verkligen ha uppmärksahet hela tiden.
Han har inte ätit på fem dagar tror jag. Det enda som går är att amma och äta majskrokar. Har fått i honom ett par skedar youghurt eller gröt om dagen men han vägrar allt... Festis, amning, lite rån och majskrokar är det ända som går ner. Det känns rätt så jobbigt men jag är väldigt glad att jag inte slutat amma helt ännu. Hade ju dragit ner på amningen till ca 1 gång per dag men nu är det i princip dygnet runt... Men huvudsaken är ju att Elliot får någonting i magen.

Anton ska jobba hela sommaren. Det blir helt suveränt! Han fick jobb på sin praktikplats. När han inte jobbar ska vi vara i Gränna i hans föräldrars husvagn. Åh vad jag längtar. Detta betyder ju att jag inte kommer kunna jobba i sommar då vi hade räknat med att Anton skulle vara pappaledig men då får väl jag vara det istället. Ska fortsätta söka jobb och så men kanske inte heltid utan bara extra. Antons och mina föräldrar kan nog ställa upp som barnvakt om vi måste jobba samtidigt någon dag...

:):):) jag är så glad idag!!!! Kram kram från mig! Ska försöka skriva oftare!!

Kommentarer
Postat av: Veronica Rubensson

Hoppas att Elliot blir frisk snart! Kul att Anton fått jobb. Jo, du måste skriva oftare, saknar att läsa om vad ni gör.

Kram Veronica

2009-05-05 @ 19:19:25
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0