Ännu en bra dag på jobbet

Har haft en härlig dag på jobbet idag.
Det har varis saker att göra precis hela dagen. Hann med att äta lunch och dricka en kaffe med, men resten av dagen har det kommit folk med jämna mellanrum så man precis hinner ge dem mat och diska osv tills nästa person kommer... Så inte något stress idag utan bara trevligt. Man har haft tid att prata med gästerna och jag tror det har med golf att göra men folket är så trevliga.

Jag ÄLSKAR mitt jobb! Synd bara att det endast är en sesongsanställning men jag får hålla alla mina tummar och tår för att jag ska hitta ett nytt jobb i höst där jag kommer trivas lika bra!

Sverre kom och hämtade mig idag, hade planerat att Anton skulle skjutsa och hämta men Elliot somnade precis innan jag slutade, då är det skönt att ha svärföräldrarna nära till hands. Skulle inte vara kul att gå hem i blåsvädret som vi har idag. Fast å andra sidan hade jag nog sluppit det ändå för det svängde förbi två killar och undrade om jag ville ha skjuts in till Mjölby. Snällt av dem :)

Imorgon kommer mamma och ska vara barnvakt till Elliot i två timmar. Tror att det är skönt för svärfar med en ledig dag och jag vet att mamma har längtat efter att få vara barnvakt :)

Nej nu är Elliot ledsen så jag ska mysa lite kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0