Är verkligen skor så viktiga?

Åh vad jag känner mig dum! Ska ju jobba idag och har tagit fram både byxor och skjorta (skjortan behöver jag nog inte utan lånar nog där) men tror ni inte att jag helt glömt bort att plocka fram några skor. Har ett par svarta nike liknande skor med vita ränder på sidorna men det får allt duga imorgon. Har ju ett par byxor som antagligen skymmer det mesta av skorna. Mina jobbskor står i en låda i källaren och jag (jag är töntig jag vet) är så jävla rädd för källaren. Vet inte varför. Den är helt nyfixad med nymålade väggar och golv men ända sen jag såg en film med Anton om någon som blev jagad i en källarvåning så vågar jag inte vara där nere. Tror att någon förföljer mig och ska döda mig så sista biten när jag ska ut från källaren springer jag. Jag springer så fort jag ser trappen och springer upp i lägenheten och stänger dörren snabbt efter mig och låser direkt... Fan vilken mes jag är, men jag kan inte rå för det... Tänker hela tiden att "nej det är inte något läskigt där nere, bara inbildningar" och sådär men tror ni inte jag blir lika rädd ändå?

Inatt vaknade jag och mådde så illa. Trodde jag hade åkt på maginfluensa eller nått men jag stressade nog bara upp mig över dagis, jobb och ekonomi som jag låg och funderade på när jag somnade... Fan vad härligt det skulle vara om man var rik! Eller i alla fall ha ett par tusenlappar mer varje månad. Då skulle man kunna unna sig de där sakerna som man inte vågar lägga pengar på nu, för man vill ju spara så man har om det sker en nödsitvation.

Nej men nu ska jag gå och sova... Tänkte lägga mig för över en timme sen men så har jag sprungit runt som en yr höna i lägenheten och letat efter skor och sådär... Men men... Ni får ha det så bra och sova gott.. Hoppas jag får en bra natt och blir utsövd. Natti!!


Min fina kille i lekparken igår.


Han har fått en jacka som matchar hans mössa nu med... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0