Babbel babbel!

Nu har Elliot somnat för natten. Rutinerna har blivit lite rubbade sen han blev sjuk, sover mer och somnar senare på kvällen. Han somnade väl vid 21:30 ikväll ungefär.

Vid halv sex började jag med maten. Gjorde en sallad med getost och kyckling till det. Riktigt gott vill jag lova. Elliot fick lite sallad när jag stof och hackade och det gick ner, sen fick han lite majs och det var en stor succé! Fick bli att göra lite extra och han åt ganska mycket av det. Sen smakade han på lite kyckling med men han ville inte ha så mycket. Men det är riktigt skönt att han har ätit lite i alla fall.

Jag är så trött nu så det blir snart sängen för min del... Tror jag får för mycket friks luft eller nått för jag är ju ute så himla mycket nu. Imorgon vid 12 blir det i alla fall tvättstugan för min del. Tycker det är så jobbigt att tvätta i lägenheten för då måste allt hängas på tork, föredrar troktumlaren då det bara är att slänga in och så är det klart... Blir till att köpa en tummlare snart (vad jag stör mig på ordet, vet inte hur det stavas) eller så kanske jag får en av sambon i födelsedags present... Det skulle vara den bästa presenten kan jag lova! Det är nämligen bara jag i vår familj som tvättar ;)

Håller på ladda in bilder på datorn, blir nog några uppladdade snart kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0