Bilder

Just det, jag glömde ju att berätta förut... Vi var på BVC igår. Elliot skulle ju tagit en spruta men eftersom han var sjuk så fick vi en ny tid om tre veckor. Han vägde dock 10.050g och var 77,5 cm lång... Han har bara gått upp 90g på två månader så det ska vi kolla nästa gång också... Hoppas han gått upp mer då. Men det är ju inte konstigt om man minskar i vikt när man är sjuk. Vår BVC sköterska ska ha barn till sommaren också. Så kul för henne :) men det var troligtvis sista gången vi hade henne tyvärr... Håll tummarna för att vi kommer få en lika bra sköterska nästa gång!


Elliot och jag gick till lekparken härom dagen. Det var så himla varmt och härligt!


Leka i sandlådan är riktigt skoj tycker Elliot!


Mamma och son... Okej jag går med på att det inte är den finaste bilden
på Elliot men jag tyckte att jag fastnade på bild för ovanlighetens skull...


Min sjukling i soffan...


Snyggon glor på TV och skojjar med kameran...


Jag har köpt nya glajjor... Tre par men har bara hämtat två av dem... De första...


Och det andra paret...


Sjuklingen igen...


Tokiga familjen...


Ja, som sagt, tokiga familjen...


Sen försökte vi få till ett familjefoto... Detta blev det bästa, och det blev inte så jättebra haha


Ja, jag vet, jag är skit ful på bilden men ignorera mig och kolla på min fina son istället :)


Sötnulle!!


Såhär trött kan man bli när mamma lagar mat i köket... Försökte allt för att grabben skulle somna men ingenting gick. Satte honom i stolen och började laga mat, efter mindre en fem minuter sov han som en stock... Han fick dock fortsätta sömnen i sin egna säng...


Badbilder kommer sen....

Kommentarer
Postat av: Veronica Rubensson

Ingen liten bebis längre.... det går så fort. Hoppas att ni kommer hit och badar i sommar

2009-05-05 @ 23:11:55
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0