Dagis!!!

Elliot har fått dagisplats nu! Han börjar den 10e Augusti på förskolan vi ville ha!
Vad glad jag blir! Det var vårt förstahandsval och jag har hört massor om hur svårt det är att komma in på den förskolan och hur bra det är där. Den ska tydligen vara en av Mjölbys bästa förskolor och det är även den som ligger närmst oss. Jag ska ringa dem lite senare och se om vi kan komma förbi i veckan och se hur de har det.

Jag är så nyfiken! Och det kommer bli rätt skönt att Elliot ska börja på dagis. Mest för hans del för han älskar att leka med andra barn men även för min del.De har även grönt flagg så de är ute mycket och lär sig om djur och natur... :) Åh vad jag är sprallig! Trodde aldrig vi skulle få börja här! Yaaay!!!!!

Kommentarer
Postat av: My

Hihi vad roligt. Vad glad jag blir för er skull. Hoppas resten löser sig också ;). Kramar

2009-05-13 @ 17:43:12
URL: http://www.godingen.se
Postat av: Veronica Rubensson

Vad kul! Grattis! Ska snart börja fundera på det där vi med..... suck! Men det är inte aktuellt detta år

2009-05-13 @ 21:32:33
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0