Idag har jag hunnit med mycket...

Jag har bäddat sängen, vikt tvätt, tvättat, hängt tvätt, diskat, badat Elliot och ätit en lååång frukost med min grabb...

Jag börjar kl 11 idag och jobbar till tre. Skönt för Elliot att inte behöva ha bar nvakt så länge iaf. Tror Anton slutar när jag börjar typ... Han har någon grej på räddningstjänsten idag med skolan så vi vet inte riktigt när han slutar...

Nu började det regna också, blir nog en lugn dag på jobbet där jag för övrigt trivs jätte bra.
Är riktigt glad att jag fick jobbet och med så kort varsel. Skulle jag veta en månad i förväg så skulle jag nog ha massa ångest både inför att jobba och att lämna Elliot men nu känns det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0