Kissa i pulka...

Elliot och potträningen blir det inte så mycket av just nu... Han har inte velat sitta så mycket på pottan de senaste veckorna...

Imorse efter blöjbytet ville han dock absolut inte ha en blöja på sig så jag gick in i köket och gjorde frukost. När jag går för att kolla till Elliot så sitter han i sin pulka som ännu inte blivit nerpackad i förådet och kissar... Han satt där jätte snällt och kröp själv iväg när han var klar... Jag tror det får bli att börja potta honom lite igen för det känns som om han ville kissa på "pottan" idag. För så fort han krypit bort fick jag sätta på honom en ny blöja... Visst kan det ha varit en slump, men likväl som en slump kan det vara hans vilja!

Just nu sitter han vid sin pappas dator och kollar på Gummy bear på youtube. Han är helt inne i det! Såå söt!

Smsade nyss My för att höra om hon och Hugo vill följa med till lekparken men har inte fått svar än.. De sover nog fortfarande... Får se om hon hör av sig snart, annars går vi nog själva...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte det är så bra att han som är så liten är helt inne i datspel redan!

2009-05-13 @ 00:38:27
Postat av: Anonym

tror inte det är så bra att han som är så liten är helt inne i datspel redan!

2009-05-13 @ 00:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0