Linko Pinko

Nu håller jag på att göra mig redo för Linko pinko...
Ska ju kolla min p-stav som gör ont. Det gör dock inte lika ont längre men ändå viktigt att kolla upp tycker jag...
Så ska jag gå på stan med Gina och mamma sen med. De tar Elliot medans jag är hos bm.

Hoppas vädret blir bättre snart, skulle vara skönt med varmt väder idag när man går på stan. Ska även försöka övertala min kära mor att vi ska åka till ÖB och köpa regnställ till Elliot. Eller så kanske Gina och jag kan åka dit och mamma får vara barnvakt... Jag köpte nämligen ett regnställ till Elliot på ÖB i Skänninge för 24:50:- och hoppas att det kan finnas fler i Linköping. Kom ju på att vi behöver regnställ i Gränna med. Har de inte så billiga så har de ju hela sätt för runt 100-lappen och det är ju med billigt...

Nej nu ska jag gå tillbaka till badrummet och sminka mig... Hann inte klart för mamma ringde och då fastnade jag här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0