Mochito

Eller vad det heter står det ett glas av brevid mig just nu...
Elliot ligger och sover och jag lagar Fläskkarre som antagligen kommer ta ytterligare en timme i ugnen eller nått...
Jag köpte årets första färskpotatis idag med så det ska jag koka till och göra en god gräddsås med. Sen blir det lite Brysselkål och gele om jag hittar det i kylen... Kan ha tagit slut på den...

Anton sitter i telefonen och pratar med Martin om ifall vi ska ses i helgen. Antagligen blir det att de följer med oss till Gränna, eller så eller så åker vi hem till dem en dag... Hoppas på Gränna då det blir en semester, men det blir inte lätt om Mexxi ska följa med dit.

Jobbet var bra idag. Var ensam i ca 1½ timme och precis innan hon kom blev det värsta rushen och allt folk kom på en och samma gång. Tack och lov kom Mui lagom till all stress började så det blev inte lika stressigt som det skulle ha varit utan henne.

Imorgon tänkte jag börja kl 10, Anton är ledig och jag vill sluta tidigt och kunna vara hemma med min familj! :)
Jag är på riktigt bra humör idag i alla fall :) Vet inte varför men ändå! :):)

Bye ses och hörs...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla bra ni verkar ha det, vill gärna träffa er snart. Kan ringas i helgen och bestämma nått kanske..?! Mojito, det lärde vi oss på Barskolan, fast personligen är jag inte så jätteförtjust i myntan. Hoppas ni får en härlig långhelg. Kramar tant Sandra

2009-05-22 @ 12:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0