Nu är vi i Gränna!

Usch vad blogg.se krånglar för mig just nu. Ser inte alls ut som det ska men jag hoppas ändå att det kan bli ett inlägg. Vi kom igår vid 17:30 tror jag att klockan var. Solen sken och jätte varmt och skönt var det! Sverre grillade, Monica gjorde en sallad. Jag och Elliot gick på en liten promenad innan maten medans Anton jobbade. (supporten) Efter maten tog Anton en promenad tillsammans med oss och Elliot somnade så sött. Vi gick tillbaka hem och drack ett glas vin. Kvällen slutade dock hos Rebecka och Konny med lite kaffe. Nu ska jag och Elliot ut i sommarvärmen. Kanske köper lite nybakat bröd till frukost, annars blir det kanske en sväng till lekparken så Elliot kan få gräva i sandlådan. Ha en toppendag ute i sommarvädret nu! Kram från Gränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0