Tvätta...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag sova.

Det blev inte så mycket tvättande idag tyvärr...
Jag kom inte ner till tvättstugan förän kl 13:30 och satte igång en maskin. Sen gick Anton och jag och Elliot ner på stan och hämtade ut mina glasögon varpå vi gick och åt på Kebab House. Det var super gott!
Sen sprang jag in i tvättstugan med Elliot och slängde in tvätten i tumlaren medan Anton snyggade till sig lite och vi gick hem till Monica och Sverre... Vid halv 5 gick vi hem och jag gick raka vägen till tvättstugan och vek tvätten.
Det blev bara två maskiner tvättade där nere men så tvättade jag en maskin hemma när Anton var i skolan och en på kvällen. Så fyra maskiner... Nu står en maskin full med otvättade kläder som jag sätter igång imorgonbitti.

Har kollat nätet efter torktumlare nu ikväll, har hittat ett par som verkar intressanta...

Men nu ska jag dra mig.
Sov gott alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Viola

Kombo... det har jag aldrig hört faktiskt, lär man siog sånt på samhällskunskapen säger du.. hmm, det fick inte vi dumt nog.



Det är bara ordet sambo jag inte gillar, de andra har jag inget emot, tycker bara det är lite svårt att veta vilket man ska säga och vilket osm passar bäst :)

2009-05-07 @ 14:09:10
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0