:)

*suck* Jag avskyr vanliga blöjor! Elliot sitter för tillfället och försöker knäppa upp den blöjan han har på sig...  Nej up&go ska det vara... Men ibland är det smidigare att sätta på vanliga blöjor. Trodde det var en sån dag idag men han ålade runt som en orm och det var nästan omöjligt... Blir till att sätta på honom en up&go snart tror jag...

Idag har i alla fall Elliot ätit en fjärdedels burkgröt. Han tycker de är godare än pulvergröt. Men det känns bra att han får i sig någonting i alla fall...



De ringde förut från optikern. Mitt tredje par har kommit så jag ska nog traska ner på stan och hämta dem snart... Funderar även på att köpa regnkläder till Elliot så han kan gräva lite i sandlådan och krypa runt även om vädret inte är det bästa... Han måste ju komma ut ändå... Någon som har tips på bra men billiga regnkläder (eller vad det nu heter)?

Anton har hjärt och lungräddning med skolan idag och han trodde att han skulle sluta kl 12 men det var tydligen kl 13 så jag hoppas att ingen snor min tvättid... Vill få iordning här hemma och största problemet är nog att jag aldrig riktigt tar tag i tvätten... Ska nog önska mig tvättkorgar i födelsedags present med... Det blir mycket på listan och jag har ju redan fått glasögonen av mamma och pappa, men kanske kan man få ett litet presentkort på ikea från folk så kan jag köpa ett par själv... Dock vet jag inte vad de har för någonting på ikea, får kika innan jag önskar mig nått... Har nämligen bara en tvättkorg nu och den svämmar ju över direkt. Man vill ju inte direkt starta en maskin för ett ända rött plagg tex... Hur gör ni med tvätten? Har ni korgar för färg, temperatur, båda eller bara en till allt? Tycker det är så svårt att få plats i bara en, sen måste man slänga ut allt på golvet för att hotta alla mörka plagg eller liknande...  Tror att jag kommer ställa korgarna där Elliots säng står nu, i alla fall när han fått sitt eget rum, innan får de nog stå någonstans så de inte är ivägen för mycket bara...

Nej nu ska jag kolla nätet efter kläder och tvättkorgar!
Kram kram från mig och Elliot!

Kommentarer
Postat av: Veronica Rubensson

Vi har tre tvättkorgar, 1 ivarje badrum och 1 i Davids rum. När alla svämmar över så tar jag en tvättdag. Sen kan det dröja innan jag tar hand om den rena tvätten. Det är så tråkigt! Just nu ligger det högar överallt, suck!

2009-05-06 @ 20:11:11
URL: http://larubsson.se
Postat av: Lynn

Jag tycker faktiskt det är kul att tvätta... Men jag avskyr att hänga alla jävla strumpor haha... Sen så tycker jag det är så tråkigt att det alltid hänger tvätt i sovrummet och badrummet...

2009-05-06 @ 22:31:32
URL: http://familjenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0