Vår helg har varit underbar!

Solen har varit framme konstant, varmt har det varit och sällskapet har varit toppen det med :)

Jag verkligen älskar våra helger i Gränna!

Det är så skönt att vara ute hela dagarna och att få frisk luft. Elliot somnar i vagnen och vi tar promenader.
Idag klippte Anton gräset. Elliot hade precis somnat så jag gick iväg med honom till hamnen och kollade i den enda butiken de har där. Är helt inne på att köpa fårskinns tofflor till Elliot, men tänker ändå att det är kanske dumt i och med att det är sommar ute... Kommer de verkligen komma till nytta?

Vi stannade i alla fall till halv 5 tiden tror jag klockan han bli, så vi fick ju nästan hela den soldagen med. Jag saknar verkligen att bo i hus. Jag vill kunna gå ut med Elliot på tomten och leka. Det är inte samma sak att gå ut till lekparken. Är man hemma på sin tomt finns det dessutom alltid någonting att göra, dessutom kan man laga maten utomhus. Hoppas verkligen på fast arbete snart så att man har möjlighet till hus.

Nej nu börjar natten närma sig och jag ska sova. Imorgon blir det en dag på jobbet. Såå härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0