Arbetsinterjuv

Jaha, då ska man på arbetsinterjuv imorgon.
Måste säga att jag är lite paff.
Telefonen ringde och det var badhotellet i Tranås som ringde och ville träffa mig på en interjuv angående en tjänst på 70%. Kommer i så fall arbeta natt. Det känns jätte roligt.

Men jag kännde mig lite dum i början för jag trodde att det var någon marknadsföring eller någonting. Samtalet började såhär: "Hejsan! Mitt namn är ***** , Vi har aldrig pratat och du vet inte vem jag är..." Eller nått i den stilen, så lite paff blir man ju... 


Men nu drar min sjukling i mig måste sluta skriva... Bye!

Kommentarer
Postat av: Kent

Lycka till!

2009-11-24 @ 22:04:07
URL: http://kentoingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0