Dagen idag!

Nu börjar kvällen att närma sig och det börjar bli dags för Elliot att sova.
Idag har jag och Elliot haft en bus-och mysdag!
När jag hämtade Elliot på dagis blev det en långpromenad. Då Elliot inte ville somna direkt så tog vi en sväng till svartån och kollade på ankorna som säger diitdiiit och vaffarna som säger vavv och så blev det ett gnägg också fast vi såg inte någon häst...

När Elliot lyckades somna i vagnen tänkte jag traska upp till mina svärföräldrar och tigga till mig en fika men då var det ingen hemma så jag fick gå hem igen och dra vagnen upp för trappan då inte Anton var hemma.

Elliot och jag åt spenatpasta med skinksås till lunch och till middag fick han blodpudding som han tyckte var jätte gott. Jag kan ju tyvärr inte äta den nyttiga och billiga maten då jag mår dåligt av den så jag tar nog en macka sen...

Imorgon har jag ingenting planerat ännu. Elliot ska till dagis kl 8 och då tar jag väl och städar lite, sen när jag hämtar honom blir det väl en promenad igen... Kanske blir det en tur till simhallen när han vaknat och ätit lunch, jag vet inte. Ska nog in till linköpings simhall med Angelica och Elias på måndag mn vi får se om det blir så... Skulle vara kul.

På onsdag ska jag på föräldraråd på dagis och torsdag ska Elliot och jag på salig röra i högby tillsammans med My och Hugo!

Kanske kommer en ny uppdatering sen... bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0