Dagis

Nu har jag lämnat Elliot på dagis och hann även med ett föräldramöte innan jag gick där ifrån.
Tydligen är Elliot jätte duktig och skötsam, leker själv och strosar omkring och är alltid glad.
Det känns skönt att höra tycker jag!

Ikväll ska Anton och jag äta anka! Har aldrig smakat det tidigare men i somras fick vi ett delicard där man får välja någonting i matväg eller typ stekpanna eller liknande saker gratis. Då valde vi i alla fall anka. Så idag kommer de och knackar på dörren med lite god mat och sen åker vi och lämnar Elliot hos mormor och morfar, sen drar vi till systemet och till ica och handlar resterande ingredientser till ankan.

Nu ska jag städa lite medans Elliot är på dagis och Anton sover... Kanske uppdaterar ikväll men räkna inte med det för då har vi ju barnfritt här hemma! Mys i soffan framör en film. Mysigt va?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha det så mysigt!

Kul att du bloggar igen!

Kram

2009-11-04 @ 20:06:32
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0