Dags för natten

Nu ska jag göra mig redo för natten. Imorgon så blir det en dag i salig röra ;) Det kommer bli kul att träffa er My och Hugo :) Hoppas ni får roligt där...

Jag var ju på föräldraråd ikväll och det var faktiskt intressant. Vissa saker hängde jag inte riktigt med på men det är väl inte konstigt då de pratar om de äldre barnen och saker som de tagit upp på tidigare möten... Jag lyssnade väl mest och tog in information så jag kan vara mer aktiv nästa möte, men det är ju först nästa termin. Jag tog i alla fall ton ett par gånger och då handlade det om mat och frukt, det var ju det enda som jag funderat på hemma, allt annat var nytt...

Nej nu är det dags för sängen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0