En pojke som inte vill sova hittar på annat bus!

Vid straxt efter sju började Anton att söva Elliot. Två timmar senare när han fortfarande inte sov gick Anton upp. Vi var båda svinhungriga så vi sa att Elliot får vara uppe ett tag till så jag lagade mat och vi åt, Elliot med. Sen busade vi massor i soffan jätte länge. Nu har han en bra stund roat sig med att klättra på en blöjlåda, ni vet en kartonglåda med två blöjpaket i. Med hjälp av den klättrade han upp i sin matstol, ni vet En hög ikeastol. Första gången det hänt men nu lär det väl hända igen... Klätterapa! Sen gick han in i köket och satte sig på pappas stol och tog fram kaveln som låg på bordet och började kavla. Synd bara att jag inte hade någon trolldeg framme... haha

Nej nu har Elliot i alla fall blivit trött så jag ska lägga mig med honom nu. Det blir en tidig kväll för mig men det behövs ibland... Natti natti alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi.. Tidigt? Jag brukar somna mellan 19- SEEEENAST 22! Puss

2009-11-11 @ 08:45:00
Postat av: Gina

det va jag som skrev :) PUSS

2009-11-11 @ 08:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0