En sjukling

När jag kom hem från jobbet igårkväll var Elliot fortfarande vaken. Anton tyckte att han var varm så jag letade rätt på termometern, ingen feber där inte. 37,2 tror jag det låg på (normal 36,8)

Anton hade försökt få Elliot att sova i två timmar utan att lyckas så vi bestämde att han skulle få vara uppe ett tag med oss och äta.

Vid tre på natten vaknar jag av att Elliot är som ett element. hämtar tempen och två panodilsuppar och går och tempar honom. 39,9 låg temperaturen på. Ställde klockan en timme senare och tempar igen, då låg den på 38,6 har jag för mig. Vid 8 vaknar vi och går upp, tar tempen som ligger på 39,2. Nu ligger han och sover, ätte varm men har inte tagit tempen... Urs för att ha sjuka barn. Jag blir så orolig. Så här hög feber har han aldrig haft...

Min bebis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0