...

Har lämnat Elliot på dagis för en timme sen. Då var hälften av barnen ute och lekte, det skulle Elliot också vara och inne lite senare. Vi tog bilen till dagis så han hade inte på sig de fodrade galonerna så jag sätter mig ner på bänken utanför som tydligen var blöt, inte så mysigt, sen klär jag på honom sina kläder.
Han var skit sur för att han inte fick börja leka direkt när han kom till dagis idag haha.

När jag hämtar Elliot sen tror jag att vi tar en sväng ner på stan, tänkte köpa ett broderi och lite öl. I och med att vi inte har någon ordentlig helg så får vi ju ta en kväll där Anton är ledig kvällen innan, äta lite god mat och kanske ta någonting att dricka... För ni måste ju hålla med om att ett glas vin eller öl till maten förhöjer hela matupplevelsen!


Fast ikväll blir det inget av det, jag ska på föräldrarådet på dagis kl 18. Det kommer bli skönt att komma ut lite. Tycker det är tråkigt att bara jobba två dagar i veckan. Skulle i alla fall vilja ha minst en kväll till, gärna två, men tror att det är svårt att få det.

Nej nu ska jag göra lite baguetter, stoppa in i frysen i alla fall, sen ska Anton komma upp och äta med mig har jag bestämt, han är en liten sömntuta den där mannen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0