Helgen

Jag är så trött!
Har inte suttit vid datorn någonting i helgen. I Fredags jobbade jag 16-00 och i lördags 11:40-00:20 ungefär. Dessutom blev det knappast någon sömn natten där i mellan då Elliot har kommit in i en period där han sover ganska dåligt. Söndagen var vi hemma hos Antons föräldrar och på kvällen kollade jag på TV och broderade fram till klockan 1 på natten. Glömde helt bort tiden.

Under helgen var det dessutom bara jag och Jens som arbetade. Resterande personal var antingen lediga eller sjuka och gick inte att ringa in. Det resulterade till mycket jobb och ännu mera dricks!

Nu ska jag straxt gå och lägga mig. Jag måste sova för jag känner verkligen hur mycket sömn jag har missat de senaste veckorna!

Idag har i alla fall jag och Elliot åkt in till Linköping. Jag hade tandläkartid kl 14 så vi passade på att vara hos mamma och pappa innan, sen följde mamma med oss till tornby där jag köpte lite julklappar till Elliot.
Det blev bord med två stolar, målarfärg och en fåtölj. Jag är säker på att det kommer bli fint i hans rum till jul. Dessutom fick grabben en adventsljusstake till fönstret. En ljusblå för 40 eller 50 kronor, minns inte riktigt.

Nu är det natti natti för min del, hoppas jag får tid att skriva några rader imorgon igen. Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0