Ingen rolig natt...

Nej det var verkligen ingen rolig natt... Jag var trött redan vid 20 tiden och somnade nästan framför tven. Anton lyckades övertala mig om att se första Johan Falk filmen och den var så bra att vi även såg den andra. Klockan hann bli över 1 innan vi lade oss för natten. Sen innan tre vaknade Elliot. Fram till kl 5 låg vi i vår säng och ag försökte natta honom igen. Vid fem bestämde Elliot att det var morgon och att han skulle till dagis så han gick och hämtade sina skor och skulle sätta på dem. Men då gick jag in med Elliot i hans rum och la mig med honom i hans säng. Där låg vi i två timmar innan vi somnade och vaknade först vid nio, då Elliot skulle ha varit på dagis för länge sedan. Så vi skippade dagis och hade en mysig dag hemma istället...

Men jag måste säga att det var inte roligt att vara vaken i stort sätt hela natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0