Just det...

Jag tror att jag helt missat att berätta, Antons föräldrar har också bokat en resa så nu kommer även de följa med på vår semester till Gran Canaria i januari!

Det blir nog rätt så skönt för känner jag Elliot rätt så kommer han vara jätte jobbig på flyget och han är nästan lika klängig på sin farmor som på mig så jag kanske kan langa iväg honom dit ett tag och även till mina föräldrar :)

Vi kommer få en toppensemester. Vi kommer också passa på att åka och kolla på vår tomt vi har där och se hur den ligger. Min kära svärfar köpte ju en tomt där för många år sedan, byggde en kåk som brann upp, Sen dess finns den tomten så jag hoppas att vi så småningom kommer kunna bygga ett "sommarhus" där så man kan semestra där nere...


Nu sitter jag och dricker öl och ska kolla på ullared snart... Anton söver Elliot, sen ska jag laga någonting att äta, om det inte bara blir mackor, vi får se... Har dåligt med pålägg...



Till mamma så vill jag bara peka ut ett leksakskök, finns i katalogen som kom på posten idag. Ett sånt micki eller vad det heter med både spis och diskho kanske man kan önska sig till honom istället för det på ikea?

Vad ska era små få i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi hittade ett trumset i en av leksaks-katalogerna till David.... Underbar julklapp eller hur? Sen vet jag inte, en docka blir det nog, så han får ha sin lilla bebis :)

2009-11-10 @ 20:52:20
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0