Kan inte sova...

Var trött, gick och la mig med min sjukling som inte velat somna för kvällen.
Lade oss i min och Antons säng men Elliot började hoppa på min mage, då går det ju inte så bra att sova. Jag börjar sjunga för honom och sjunger säkert i en halvtimme, när jag slutar sjunga länger han sig tillrätta och somnar på nolltid. Jag kan inte somna så jag går upp...

Det är nämligen så att jag ligger och funderar på morgondagen... Vad jobbet går ut på, om jag ens kommer få jobbet, om jag kommer tappa rösten när jag är där, (haha jag tappade den nämligen förut) osv... Men vad är det att oroa sig för? Det skulle vara jätte bra och roligt om jag får jobbet, men om jag inte får det så är det ju inte hela världen... Jag har ju faktiskt ett jobb där jag trivs.. Aja, jag hoppas verkligen på detta jobb i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0