Nu är hela familjen samlad!

Vid fyra hämtade vi upp Elliot hos mormor och morfar. Där har han haft det jätte bra med massvis av bus och mys!
Sen vi kommit hem har vi hunnit med en lång dusch (jag och Elliot) Där han var så duktig och gav mig sitt schampoo, så jag hällde lite i hans hand och då gnuggade han in det i håret. Sen lite på kroppen med... Duktig kille! Jag fick dock hjälpa honom att få det bra, sen sköljde vi ut det, han började men så såg jag bara till att det inte var någonting kvar. Sen blev det lite middag som vi tog med hem från lunchen hos mormor. En stor skål åt han och fick ett äpple efteråt. (jag stal tre klyftor) och efter det fick han två pepparkakor. Vilken aptit grabben har! Han åt dessutom massor hos mormor och morfar med.

Nu har vi myst lite i soffan och så ska Elliot och pappa gå och sova nu... Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0