Nu är snart julen här!

Eller jag är nog lite tidigt ute men jag längtar massor!
Ikväll ska vi ju som sagt ha myskväll med anka så jag var förbi systemet förut och köpte en flaska rött som skulle passa bra med maten vi ska göra och sen såg jag att glöggen var framplockad nu så jag var ju tvungen att köpa en flaska. Det blev Lucia chokladglögg. Får se om det är gott, jag brukar alltid köpa rum glögg men hittade inte den idag så ikväll blir det nog varsin glögg i våra nya fina glöggmuggar som jag köpte på Gekås.

Snart åker vi nog och lämnar Elliot i alla fall. Vi hittade ingen ren pyamas hemma så när jag ändå var på systemet så sprang jag in på Lindex och köpte en bamsepyamas.

Innan systemet lunchade vi med Emmy på Gusto. Jätte gott! Sen gick Anton hem med Elliot och Emmy fick skjuts av mig till Monica och Sverre!

Nu ska jag röra mig. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0