Så trött i kroppen!

Min kropp är helt slut. Har jobbat TIO timmar idag med hotellstäd! Fast jag slapp i alla fall bädda sängarna.
Trodde att jag skulle jobba mellan 9-13 eller 14, men så var inte fallet. Mitt i all städning skulle vi servera ett gäng gäster lunch också, vilket vi inte var berädda på. Vi hade ju inte med några serveringskläder så jag fick låna en skjorta i stl L jag har ju xs-s så den var liite för stor bara!

Men bra med pengar fick jag i alla fall så det känns skönt!

Har fått två dagar i december jag ska jobba med, men förhoppningsvis kommer det bli lite mer innan det...

Nu sitter jag och nästan sover i stolen, väntar på att Anton ska komma så vi kan se på nästa Johan Falk film. Tror det blir den fjärde filmen nu, är inte helt säker. Anton ligger och försöker natta Älgen men det känns inte som det går så bra, det har ju tagit ett tag nu... Eller så har de somnat!

Elliot var hos Emmy och Julle idag. Först var Anton där med men så skulle han hem men Emmy ville behålla honom ett tag till så jag skulle hämta honom efter jobbet, kom på det när jag hade gått ut ur bilen här hemma så det var bara att sätta sig i bilen igen.

Emmy och Julle har verkligen fått det jätte fint hemma. Världens snyggaste bord har de också :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

va snygg du är!

2009-11-20 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0