Tokiga unge!

Elliot, söt som han är började dra lite i blöjan och jag tänkte att ja men då hjälper jag väl dig att ta av dig den så får du en ren blöja. Men Elliot hann lämna rummet innan jag hann ta av den. Ett par minuter senare kommer han in i vardagsrummet till mig och Anton och drar ner blöjan och har dessutom bajsat. Så jag sätter honom på toaletten men där ville han inte sitta men springer och ställer sig i duschen. Det är nämligen så att de senaste dagarna har vi duschat av honom när han har bajsat då han inte vill ligga still och bli tvättad. Så då var det bara för mig att sätta igång duschen så skötte han sig själv där inne!

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå för jag känner att jag inte hinner göra någonting innan jag ska till jobbet.
Elliot äter lite äpple och Anton sitter och spelar något lustigt robotspel...

So long, hoppas jag får mycket dricks ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0