Veronica

Jo trumsätt är nog uppskattat från David men ni kommer nog tröttna ganska snabbt haha, Elliot skulle älska det men vi bor ju i lägenhet och då känns det inte så vettigt... Docka är ju en riktigt bra present. Det tycker jag att alla barn ska ha. Elliot har en gammal docka som jag köpte när jag var utomlands med siliconhår i olika färger som hade massvis med piercings. Den stod i bokhyllan då jag tyckte den var görfrän men Elliot sträckte sig alltid efter den så jag plockade ut piercingarna och han älskar den dockan. Han har dessutom fått en av mina föräldrar som han aldrig leker med... Hos farmor och farfar bor dockan Otto som Anton hade när han var liten. Den är också en favorit.

Vet inte om jag skrivit det i något annat inlägg men han kommer ju få en likadan fåtölj som David har i julklapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0