Idag!

Idag var mamma, jag och Elliot på Ikano!
Elliot sov när vi kom dit så vi kikade i lite butiker, sen när han vaknade gick vi in på Ikea och åt. Där köpte jag en lampa till Elliots rum, peka ut lite önskningar till julklapp och köpte väl lite väl mycket grejer :)

Efter ett par timmar avslutas shoppingen med skopunkten där mamma köpte ett par skor åt mig och ett par till Elliot! Nu kan vi fortsätta med våra skogspromenader (det är ju för blött för att gå där med vanliga skor :P)

Nu har Anton precis sövt Elliot, det tog över en timme, men vi har i princip kommit fram till att Anton ska ta de flesta kvällarna med nattning medans jag får gå upp med Elliot på morgonen så Anton får lite sovmorgon. Elliot har nämligen en tendens att somna på mindre än 15 minuter med Anton medans det tar minst 45 för honom att somna med mig... Så det känns bättre så...

Nu ska jag kolla på DHW.. Bye!

Just det, får inte glömma att skriva, jag körde nästan på två rådjur idag. När jag kommit in i Mjölby vid "Tanka" om ni vet vart det ligger? Så sprang det över två rådjur och in på en tomt. Tur att man har bra reaktionsförmåga annars hade det inte slutat så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0