Hemma igen...

Har inte så himla mycket att skriva nu känner jag. Hade i alla fall ännu en mysig dag med mamma, men hon förstår inte hur jag orkar med Elliot. Han är så vild säger hon, haha.

Vi åt kasslergrattäng med ris och ananas, mumsigt värre! Nu sitter jag dock och funderar över vad jag ska laga för någonting till mig och Anton ikväll. Elliot fick en burkmat med kycklingpasta vilket han tyckte var jätte gott och åt med stor aptit. Vi brukar nästan aldrig ge burkar längre men ibland är det skönt att inte behöva ställa sig och strässa i köket.
Jag tror att Anton och jag får äta varma mackor eller någon pasta av något slag.

Nu ska jag i alla fall sätta mig framför TVn igen och innan det kolla om Anton somnat brevid Elliot eller om han fortfarande nattar... Ha det bäst allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0