Nej nu är det verkligen dags att skärpa sig!

Det är mycket tjat från vänner och familj om att jag måste börja blogga igen. Jag saknar det massor men har på något sätt inte tyckt att tiden räckt till... Men vad tar det? 5 minuter att skriva ett inlägg! Det är klart jag har tid för det!!

Det har i alla fall hänt mycket de sista månaderna. Jag jobbar inte längre på Golfrestaurangen utan har fått jobb på Zebban, en restaurang i Mjölby.

Elliot har blivit 1½ år och springer och busar hela dagarna! Det är inte en lugn stund. Jag har dock turen att bara jobba helg så jag har hela dagarna med min son. Han får vara på dagis 3 timmar om dagen också men det är bara för att han älskar dagis! Han har så mycket kompisar där och lyser upp så fort vi kommer dit! Han springer in och börjar pussas och kramas med barnen!

Jag har ju egentligen hur mycket som helst att skriva men kommer inte på någonting nu... Men jag lovar er att nu ska jag ta tag i bloggandet! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0