Vi ska träffa mamma idag också!

Anton har studiebesök på us idag så jag tänkte att Elliot och jag åker med in till Linkan och hälsar på mamma. Pappa är ju tyvärr på jobbet.

Jag tror att jag slänger ner några bullar med så vi kan fika lite! Sen kanske vi kan gå ner en sväng till trädgårdsföreningen. Elliot älskar ju att vara ute och leka i lekparken och roligast av allt är ju att åka alla läskiga rutchbanor. Han är modig den lille skiten. Slänger sig rakt ut medans jag blir livrädd. På dagis går han till de stora barnen och åker tillsammans med dem på den stora banan. Förstår inte hur han vågar klättra upp för den branta stegen, men han har i alla fall aldrig ramlat.

Nu ska jag göra mig klar för Linko Pinko men skriver nog någon rad ikväll.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0