Ännu en natt med skiten!

Min älskade älskade bebis! Jag börjar bli orolig på riktigt nu. Han vaknade i natt och hade jätte ont i magen. Krät i timmar och sen kräktes han, igen! Förstår inte hur en maginfluensa kan hålla i sig i 7 nätter (!!!)

Jag ska ringa vc nu och prata med dem. Vill att de kollar upp honom innan helgen... Tänk om det blir samma sak som inatt imorgon? Vill helst slippa åka till akuten vilket vi nästan gjorde i natt. Så är det så mycket svårare att få vård på helgen, jourcentralen i motala är inget jag är sugen på att åka till.

Kommentarer
Postat av: Noomi

När vi hade vinterkräksjukan så hade Emilio diarré o spydde i 8 dagar både natt o dag.. Han var då 8 månader o till slut kunde han inte sitta själv på golvet utan att han ramla omkull...

tycker de låter som de han hade!!!

Hoppas han bättrar på sig!!

2010-02-26 @ 17:12:54
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0